Fin eller grusomt stygg?

For en stund siden kom jeg over denne nydelige gamle rustne kisten. Ja, jeg syntes iallefall at den var kjempe fin! Da jeg kom drassende hjem med den holdt mannen på å få sjokk. Hva skulle jeg med den grusomt stygge og rustne tingen der? Hadde det vært opp til han hadde den havnet på søppeldyngen med det samme…

For øyeblikket er den gjemt vekk, den skal flytte opp på loftet når loftet en gang blir malt. Håper ikke det er så alt for lenge til…. Nå går mannen rundt og syntes jeg er litt smårar som drasser med meg skrot hjem. Mens jeg går rundt og tenker: “bare vent, det kommer til å bli kjempe stilig, du klarer bare ikke se det for deg du… hehe”. Godt vi er forskjellige, og at det er jeg som innreder huset…

kiste

kiste2

kiste7

kiste4

kiste1

Tuuusen takk for alle de koselige kommentarene på forrige innlegg, jeg blir helt overveldet og glad! Det er så gøy!

Etiketter: